Subscribe in a reader

vineri, 9 ianuarie 2009

Patriciu calare pe BCR

Ma tot uit la vecinii mei de cartier care vor sa-si vanda apartamentele si n-ar lasa la pret nici sa-i pici cu ceara, desi nu-i suna nimeni sa le faca vreo oferta. Poate daca ar sti cum e la case mai mari (mult mai mari!), si-ar schimba atitudinea. Deunazi, vine la mine la carciuma un baiat, ceva negociator de deal-uri in numele BCR. Bea pahar dupa pahar si se uita fix in perete, nici nu clipea. „Ce-ai, dom’le?”, ii zic. „Pai sa vezi. BCR isi vinde din sediile vechi din tara si m-am dus la Patriciu cu o oferta. S-a uitat el pe evaluarea noastra si a zis calm: "Pe ce am io aici in fata, va dau 10 eurocenti la 1 euro". Am ramas fara replica. Vazand ca tac, a continuat: "Si miscati-va repede, ca saptamana viitoare nu va mai dau decat 5 centi!". M-am ridicat si am plecat. De atunci, nu-mi revin”. Cum zice frantuzu’: A bon entendeur, salut!

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată