Subscribe in a reader

marți, 20 ianuarie 2009

Constanta la guvernare... a viciilor


Am tot citit prin presa ca nu mai face sa-ti iei casa pe firma din cauza TVA. Recunosc, eu nu ma iau dupa ce scrie presa, ci dupa ce-mi vad ochii si ce-mi aud urechile. Se pare ca fostul ministru Eugen Nicolaescu a preferat sa cumpere mai demult un apartament pe Victoriei colt cu Amzei, pe firma nevestei, Constanta. Constanta e nevasta-sa nu firma; firma se numeste Conen Consulting, parca. Astfel, apartamentul n-a mai aparut in declaratia de avere si a putut sa benefecieze si de locuinta de servici cat timp a fost ministru. Pe primul l-a inchiriat pe bani buni, evident. Astfel, pe langa avantajele fiscale aduse de apartament firmei nevestei, a mai incasat si chirie pe el. De altfel, firma, nu nevasta, a mai profitat si de alte acte normative ale fostului ministru (care va ramane in istorie pentru introducerea taxei pe viciu), fiind una dintre cele mai active companii implicate in campania impotriva fumatului. Iar campaniile publice se fac pe bani buni. Nici fondurile europene nu au ramas departe de buzunarele firmei de audit, aceasta semnand un contract, modest ce-i drept, cu M.A.I., de prestari servicii legate de implementarea unei "Campanii de constientizare si promovare a Proiectului de Dezvoltare Rurala". Sa nu uit, pe langa apartament, activa firma mai avea si doi angajati, care evident nu isi defasurau activitatea in respectivul apartament, acesta fiind inchiriat, precum am spus!

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată