Subscribe in a reader

vineri, 26 septembrie 2008

CAT MAI E DARUL DE NUNTA LA MONEY CHANNEL

Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand ma gandesc la ziaristi, parca-mi salta si acuma inima de bucurie. Asa oameni omenosi, saritori, mai rar. Daca n-ar fi ei, cine ar mai vorbi de nefericirea pensionarilor, de salarii de mizerie si alte cate si mai cate. Chiar zilele trecute a trecut pe la mine pe la carciuma un mare stab de la Money Channel, Apostol parca, pe numele lui. Si cum nu pot sa ma abtin sa nu trag cu urechea am auzit cum ii povestea unui tovaras de breasla despre o reporterita (n-am retinut numele, batranetea deh!) care, radiind de fericire, a venit la el sa-l invite la nunta. El a felicitat-o, i-a urat casa de piatra, cum face orice om de omenie, dupa care i-a spus ca mai are o mare rugaminte la ea: dupa nunta sa-si caute un nou loc de munca! Inca marcat de poveste m-am dus acasa si dand drumul la televizor, l-am vazut pe musteriul meu, deplangand soarta contribuabililor americani, care-si vad economisirile evaporandu-se din cauza lacomiei bancherilor. Atunci mi-am adus aminte ca, cei drept, stabul meu s-a scuzat in fata colegului de breasla: "Ce vina am eu ca biata de ea tocmai isi facuse un credit sa-si plateasca nunta si sa-si cumpere casa?!"

Niciun comentariu:

 
căutare personalizată